Perpecahan Kepimpinan Umno Semakin Ketara..!

Agen BandarQ
3.bpspot/-DydIz1SfZzA/WDG3CWdrRmI/AAAAAAAAiPw/Ue5v5sZ3OLQ-NLMDdEjSaluE-kOfkI0qgCLcB/s1600/ahli%2Bumno.jpg" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Logiknya tak perlu pun gesaan sebegini..kerana selama ini tak pernah pula timbul cadangan tersebut..! Lebih lagi dalam keadaan UMNO yang semakin parah..! Bak kata Khaled Nordin UMNO berdepan dengan hidup mati didalam PRU14 yang akan datang..!

Tup tup..! timbul gesaan Zahid ini..! Tentu Zahid tak bahagia dengan arus yang cuba di bawa oleh 'seteru'nya yang mahu menggoncang kedudukan Zahid..!

Naib Presiden Umno Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi berharap parti sanggup meminda Perlembagaannya bagi membolehkan jawatan Pemangku Timbalan Presiden dimaktubkan dalam klausa tertentu.
Timbalan Perdana Menteri berkata rasional pindaan itu yakni untuk membolehkan penyelarasan tugas-tugas timbalan presiden dilakukan dengan lebih berkesan oleh pemangkunya.
"Bukan untuk kepentingan saya (kini menjalankan kiprah timbalan presiden)...tapi mungkin pada masa akan akan datang, jawatan pemangku dimaktubkan dalam Perlembagaan.
"Saya tak akan ambil kesempatan, (sebaliknya) hanya berharap untuk memperbetulkan kelowongan (kekosongan) yang ada," katanya sewaktu berucap menutup Konvensyen Pemerkasaan Agenda Ummah (K-PAU) 2.0 di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC), hari ini.
malaysiakini/news/363529">sumber
Cakap pemangku imam masjid kampung pun boleh dibaca kariah masjid kemana hujung ayat nya..apatah lagi cakap timbalan presiden parti..! 
Di luar ditolak oleh rakyat..! di dalam berebut sesama sendiri..! Nak kemana lepas tu?
Lu Fikir La Sendiri!!!
1.bpspot/-UDa-mbzE2zs/WDG4lUZu5UI/AAAAAAAAiP4/Ye4eTfOKmbQewL9m8QXPGepuAWxO8apqgCLcB/s1600/ahli%2Bumno%2Bnangis.jpg" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Comments

Popular posts from this blog

Ciri-Ciri Agen BandarQ Terpercaya

Panas Apabila Halal Cuba Di Haramkan..!

Nampak..?