Panas Apabila Halal Cuba Di Haramkan..!

Agen BandarQ
3.bpspot/-CylHWgdRFcA/WDGty3hQBvI/AAAAAAAAiPE/FV5_2ohURM4AFbfqjS9Iu_WwI69uVXd2gCLcB/s1600/kuning%2Bmerah.jpg" imageanchor="1" style="clear: left; float: left; margin-bottom: 1em; margin-right: 1em;">

Biar gambar berbicara..!

Himpunan BERSIH 5 sah di sisi undang-undang, kata Suhakam

2.bpspot/-5eqTLFiuf-E/WDGuGzXOWcI/AAAAAAAAiPI/DsMD_nAwGxgYV8myiEvAU8N3Wcd1s8ITwCLcB/s1600/berhimp.jpg" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Suruhanjaya Hak Asasi Manusia Malaysia (Suhakam) berkata, tiada justifikasi untuk pihak polis menciptakan tangkapan ke atas penganjur utama himpunan BERSIH 5 semalam.
"Pihak berkuasa memiliki tanggungjawab perlembagaan untuk menjelaskan asas penahanan individu terbabit dan menciptakan klarifikasi kesalahan-kesalahan yang dituduh," kata ketuanya Tan Sri Razali Ismail dalam kenyataan.
Ujar beliau, Suhakam mengerahkan para pemerhati di Kuala Lumpur, Kota Kinabalu dan Kuching.
"Suhakam juga menekankan bahawa himpunan tidak menyalahi undang-undang dan mendapati para penerima bertindak dengan cara yang boleh diterima, tidak mengancam ketenteraman awam dan keselamatan negara," tambah Razali.
Beliau turut memuji pihak berkuasa khususnya polis kerana mempermudah dan menguruskan himpunan awam bagi memenuhi kehendak para penunjuk perasaan sambil menghormati hak balas penunjuk perasaan.
Jelas Razali lagi, pihaknya akan menyerahkan laporan pemerhatian terperinci kepada Parlimen.
Sementara itu, pemimpin Pakatan Harapan menggesa pembebasan segera semua penggagas BERSIH dan pemimpin badung yang ditahan sama ada sebelum mahu pun selepas perhimpunan tersebut.
malaysiakini/news/363525">sumber

Beza abnormal kuasa dengan abnormal berkuasa..!

Lu Fikir La Sendiri!!!

1.bpspot/-Lpy_JuLrwSk/WDGvLv4LoRI/AAAAAAAAiPM/NAUjqMW74aov3ys9Acn5TkFHOJx6x5LPgCLcB/s1600/najib-and-rosie2.jpg" imageanchor="1" style="margin-left: 1em; margin-right: 1em;">

Comments

Popular posts from this blog

Ciri-Ciri Agen BandarQ Terpercaya

Nampak..?